Céges bemutatkozó honlapkészítés

Van egy cégünk, de még nincs honlapja? Tudjuk, hogy egy vállalkozás a mai világban, csakis profi internetes jelenlét mellett lehet sikeres, de nem tudjuk, hogy álljunk neki és mire figyeljünk oda? Az alábbiakban ebben próbálok segítséget nyújtani Önnek.

MILYEN EGY BEMUTATKOZÓ HONLAP?

  Lényegében egy funkciója van. A látogatókat röviden és tömören ellátni alapvető információval a cégünkről.
Például: mivel foglalkozunk, mi az erősségünk és hol lehet minket elérni. Ez nem azt jelenti, hogy nem kell vele ugyanúgy foglalkozni, mint más weboldallal. Ebben az estben is nagyon fontos, hogy a lehető legjobb képet mutassuk magunkról. mivel a bemutatkozó honlap kis terjedelmű, ezért azon a pár oldalon kell meggyőzni a látogatót, hogy megtalálta a neki megfelelő céget.

MILYEN FONTOS ELEMEKET TARTALMAZZON?

Lássuk, hogy egy jó céges bemutatkozó weboldal milyen elemekből épül fel. Az egyes részeket érdemes különálló oldalon is elhelyezni. Ennek több előnye is van. Egyrészt több a hely a tartalom kibontására, másrészt több oldalon is feljöhetünk a google keresőben.

PROFI FŐOLDAL

A nagyobb sávszélességnek köszönhetően egyre gyorsabban töltődnek be a weboldalak, de még mindig nem azonnal. Az animációk segítségével leköthetjük a felhasználó figyelmét a betöltődési időre. Amellett, hogy már előre felkeltjük az érdeklődését a honlapunk iránt, csökkenthetjük annak az esélyét is, hogy idő előtt bezárja az oldalt, mert túl sokat kellett várnia.

Miután betöltödőtt az oldal fontos, hogy egyből az őt érdeklő információkat lássa és azt olyan köntösbe csomagoljuk, ami meggyőzö és arról árulkodik, hogy minőségi szolgáltatást nyújtunk. Ha ezeket tudjuk teljesíteni, akkor biztosak lehetünk abban, hogy a legtöbb látogató nem fog elnavigálni az oldalunkról pár másodperc múlva.

A szép és modern megjelenés azért is fontos, mert ha a felhasználó nem is a mi szolgáltatásunkat keresi, akkor is növeljük az esélyét annak, hogy több időt fog eltölteni a weblapon. Hogy miért? Mert kiváncsi, hogy az oldal többi része is olyan igényes-e, mint ami fogadta.

SZOLGÁLTATÁSOK BEMUTATÁSA

A látogatónak a honlapra érkezés után már egyből tudnia kell, hogy mivel foglalkozunk és mit várhat tőlünk. Ha ezekre a kérdésekre azonnal nem kap választ, akkor el fog navigálni az oldalunkról. Azt ne várjuk tőlük, hogy majd keresgélni fognak a weblapunkon, hogy tényleg azzal foglalkozunk-e amire neki szüksége van.

 

KÜLÖN BEMUTATKOZÓ OLDAL

A bizalomépítés egyik legjobb módja, ha pár mondatba bemutatjuk cégünket, vállalkozásunkat. Itt leírhatunk minden olyan információt, amivel sokkal személyesebbé válhatunk. Például a cég megalakulásának rövid története vagy hogy mit tüztünk ki célül. Ha esetleg még pár képpel is fel tudjuk dobni, akkor igazán megnyerő lehet.

A látogatói bizalom megnyeréséről korábban már írtam. Érdemes lehet átolvasni és használni az ott leírtakat:

 

KAPCSOLATI RÉSZ

Talán ezt a részt nem is kellene külön megemlíteni. A kapcsolati oldal minden bemutatkozó weboldal fő részét kell, hogy képezze. Segítségével a leendő partnereink fel tudják venni velünk a kapcsolatot. Itt érdemes minél több elérhetőséget megadni és ha van rá mód, akkor térképes formában is jelezzük, hogy hol tudnak velünk személyesen is kapcsolatba lépni.

ÁRAK FELTÜNTETÉSE

Bármilyen szolgáltatást is árulunk vagy éppen reklámozunk a weben az ár sarkalatos pont lehet. Ha pontos összegeket fel tudunk tüntetni, akkor érdemes már az ügyfeleket előre tájékoztatni. Viszont ha így teszünk, akkor figyeljünk rá, hogy folyamatosan frissítsük ezt az oldalt. Az elég kellemetlen, hogyha magasabb árat mondunk az ügyfélnek, mint ami a weblap szerint lenne.

REFERENCIÁK BEMUTATÁSA

Igényes és szép munkáink vannak. Ne fogjuk visssza magunkat. Tárjuk a nagyvilág elé. A látogatók értékelni fogják, hogy nemcsak áradozunk arról, hogy milyen szuperek is vagyunk, hanem azt be is tudjuk bizonyítani. Persze ne csak meggyőző munkákat készítsünk, hanem a weblap segítségével minél szebben tálaljuk a látogatók felé.

A saját weboldalamon én így jelenítem meg őket:

 

ELÉGEDETT VEVŐINK VÉLEMÉNYEI

Ha jól dolgozunk, akkor biztos vannak olyan ügyfeleink, akik szívesen ajánlanak minket. Az ő véleményüket is tüntessük fel a beutatkozó weboldal jól látható részén. Ha a látogatók látják, hogy mások is elégedettek voltak velünk és ezek szerint megbízható cég vagyunk, akkor szívesebben fognak ajánlatot kérni tőlünk.

GARANCIÁK FELTÜNTETÉSE

Ez főleg a webshopok esetén lehet fontos. Az emberek könnyebben fognak a weblapunkról rendelni, ha biztosan tudják, hogy nem fogjuk őket átverni. Ilyen garancia lehet például, hogy ha valamelyik termékkel probléma lenne, akkor díjmentesen kicseréljük vagy visszafizetjük az árát.

MIT KERÜLJÜNK EL A BEMUTATKOZÓ WEBOLDAL KÉSZÍTÉSEKOR?

Eddig azokat az elemeket soroltam fel, amiket érdemes beépíteni egy bemutatkozó weboldal elkészítése során.A következőkben megemlítek párat, amit messzire kerüljünk el, ha jó weblap tulajdonosai akarunk lenni.

KEVÉS SZÖVEG

Attól még, hogy egy bemutatkozó weboldalról beszélünk még nagyon fontos, hogy a google kereső is a lehető legjobb helyen hozzon fel minket. Ez pedig nem lehet másképp, csak úgy, hogyha odafigyelünk a tartalmi részre is. Szánjunk megfelelő időt a szövegek megírására és feltöltésére az oldalra. Próbáljunk meg egyediek is lenni. Ne máshonnan másoljuk át a tartalmat.

ÁTLÁTHATATLAN WEBLAP

A bemutatkozó honlap szerepe az, hogy információ közöljön rólunk az olvasó felé. De nem mindent. Ne próbáljunk meg mindent feltenni a honlapra, mert káosz lesz belőle. Mindenhova az oldal felépítése szerint elegendő szöveget töltsünk fel.

Törekedjünk a szép, letisztult és informatív megjelenésre.

NEM MEGFELELŐ TARTALOMFELTÖLTÉS

Törekedjünk a szép és letisztult design megtartására a weboldal elkészítése után is. Számos olyan esettel találkozhatunk a weben, hogy adott egy szép külsejű weblap és a tartalom vagy nincsen feltöltve vagy teljes káosz van. Nem csak a honlap indulásakor kell tökéletesnek lennie, hanem utána is.

Ha mi magunk nem tudjuk vagy nincsen időnk feltölteni a tartalmat, akkor bízzuk meg a webesünket. Ő majd megformázva feltölti a szövegeket és a képet pedig megfelelő méretűre vágja.

FELUGRÓ ABLAKOK (POPUP) HASZNÁLATA

Szinte hihetetlen számomra, hogy még mindig mennyi weboldalon találhatóak felugró ablakok. Sajnos a legtöbb honlap megrendelő még mindig azt hiszi, hogy ez egy hatékony információ közlési forma. Az alábbiakban felsorolok pár okot, hogy miért nem:

  • Olyan mint egy hirdetés: Az emberek többsége ha meglát egy felugró ablakot a weboldalon, akkor egyből bezárja. Rosszabb esetben az egész oldalt. Miért is teszi ezt? Mert sok oldalon így próbálják meg őket rávenni, hogy vegyenek valami felesleges dolgot.
  • Nem az adott ügyfélnek szól: Mi van, ha a popup nem is az adott látogatónak szól. Pl.: A szállodába szeretne foglalni, de a felugró ablak szövege a medence használatáról szól. Ilyenkor csak negatív hatást érünk el.
  • Zavarja a navigációt az oldalon: A popupok gyakori használata csak akadályozza a látogatót, hogy informálódjon a honlapunkon. Ha sok ilyen tényező van, akkor szinte biztosak lehetünk abban, hogy be fogja zárni az oldalunkat.

KíVÁNCSI, HOGY MENNYIBE KERÜLNE A SAJÁT WEBOLDALA?

Kérje díjmentes és személyre szabott ajánlatomat saját honlapjára!

Copyright © 2020 – Minden jog fenntartva. © Design By Red Web Design
Felhasználási feltételek : Adatvédelem